A hálózatépítés a sikeres internetes marketing kulcsa
Még ha nem is tartja magát rendkívül hozzáértőnek, vagy nem érti a marketing világ összetett problémáit, akkor is sikerül elegendő jelenlétet létrehoznia a siker érdekében. Természetesen nagyszerű termékre vagy szolgáltatásra van szüksége a reklámozáshoz, de ez nem mindig lesz elegendő ahhoz, hogy észrevegyék. Kövesse a cikkben említett néhány dolgot, és figyelje az eladások növekedését.
A közösségi oldalak lehető legjobb kihasználása érdekében hasznos és érdekes tartalmak közzétételével hozzon létre követői alapot. Miután bizonyos számú követője van, megemlítheti termékét egy bejegyzésben vagy egy tweetben. Ne posztoljon ismételten a termékeiről, és folyamatosan adja meg követőinek a kívánt tartalmat.
Ne bonyolítsa túl az egyszerűen elmondhatóakat. Olvasói tudják, hogy intelligens, mert ha ezt nem hinnék el, akkor valószínűleg nem olvasnák. Győződjön meg arról, hogy tartalma mindenki számára teljesen megfelelő, mivel mindenki potenciális fogyasztó! Ha nagy szavakat használ, ha felesleges, akkor nem válik intelligensnek; valójában elidegeníti olvasóját.
Az e-mailes marketing unalmassá válhat, ha szórványos e-maileket kap. Ügyeljen arra, hogy rendszeresen, izgalmasan küldje el olvasóinak érdeklődését. Győződjön meg róla, hogy nagyszerű ajánlatokat is tartalmaz ezekben az e-mailekben. Éreztesse velük, mintha a játék részei lennének, és nem egyszerűen az ügyfelek.
Ajánljon valami értékeset, hogy az emberek feliratkozhassanak az Ön e-mail listáira. Ha blogot vezet a kutyakiképzésről, felajánlhatja az olvasóknak a 20 legfontosabb tippet a kölyökkutyák képzéséhez, amikor megadják az e-mail címüket. Ha tud összeállítani egy e-mail listát, akkor több esélye van arra, hogy olyan termékajánlatokat küldjön nekik, amelyeket ők akarnak.
Ha többet szeretne megtudni a látogatóiról, indítson felmérést a webhelyén. A felmérések részletes információkat nyújthatnak arról, hogy milyen típusú emberek látogatják az Ön webhelyét vagy vásárolják a termékeit. Egy felmérés kvalitatív betekintést nyújthat abba is, hogy a vásárlók miért szeretik / nem szeretik a termékeit, és még néhány ajánlatot is kínál.
A webhely látogatóinak adatainak nyomon követése - meddig látogatnak, és milyen termékeket vagy szolgáltatásokat várnak - fontos információ, amely nagyon hasznos lehet a webhely fejlesztésében. Ezek az adatok lehetőséget kínálhatnak arra, hogy megismerjék az ügyfeleket, és érdeklődjenek az értékesítés irányában.
Vállalkozásának az interneten történő marketingje különösen nehéz, ha saját termékeket tervez, mert elkerülhetetlenül eljön az a pont, amikor elfogy az ötlete az új termékekről. Vannak azonban módok arra, hogy ezek a kreatív ötletek folyni tudjanak. Kísérjen fórumokat, blogokat, csevegőszobákat és weboldalakat, hogy lássa, milyen panaszokat tesznek az emberek. Nézze meg, tud-e olyan terméket kialakítani, amely kielégíti bármelyik igényüket. Kérjen ötletgyűjtési segítséget azzal, hogy közzétesz egy ügyfélfelmérést a webhelyén, hogy megtudja, vannak-e olyan új termékek, amelyeket a fogyasztók szeretnének látni a piacon. Gondoljon arra, hogy két terméket egyetlen kényelmesebbé egyesítsen. Lépést tartani a legújabb trendekkel, és próbálja megjeleníteni a kompatibilis termékeket. Nem sokkal később megtervezi a következő prototípust.
A lehető legegyszerűbbé tegye ügyfelei számára, hogy megtalálják az általuk kínált termék vagy szolgáltatás árát. Az online vásárlók soha nem értékelik a rejtett árat; sokan feltételezik, hogy az ilyen rejtett árak valami árnyékot jeleznek a termékkel vagy az eladóval kapcsolatban. Ha kedvesen viszonyul az áraihoz, az csak árt a bizalmának és a hűségnek, amelyet ösztönözni kíván az ügyfeleiben.
Az internetes marketingnek vannak olyan jellemzői, amelyek közösek a legtöbb más piacon, de nagy különbségek is vannak. Az egyik példa arra, hogy a keresőmotorok felhagyhatnak a címkék használatával az algoritmusaikban. Ha a keresőmotorok jelentős változást hajtanak végre, akkor készen kell állnia a kampányok megváltoztatására olyan technikák, mint például a videomarketing, beépítésére.
Amikor online terméket forgalmaz, rendszeresen változtassa meg hirdetési példányának szövegét, hogy lássa, mi vonzza a több látogatót. A "két nap" kimondása a "48 óra" helyett drasztikusan befolyásolhatja a termékhez felvett ügyfélkört. Ezenkívül a megfogalmazás megváltoztatása elősegíti a keresőmotorok rangsorolását, mivel új tartalomnak tekintik.
Növelje látogatói számát a sikeres internetes marketing kölcsönös linkjeinek felhasználásával. Ahhoz, hogy webhelyét a keresőmotorok legjobb eredményei között találja meg, más webhelyekkel kell rendelkeznie. Ennek egyik leghatékonyabb módja az, ha felveszi a kapcsolatot a webmesterekkel, akik hasonló webhelyeket osztanak meg, mint az öné, és kérik a linkek megosztását.
A fórumokon való beszélgetésekben való részvétel és a hozzászólások jó internetes marketingstratégia, de győződjön meg róla, hogy valóban részt vesz-e. A webhelye merész arcú hirdetése vagy elhangzása csak negatív figyelmet kap. Ha más olvasók észreveszik az ilyen megjegyzéseket, és emlékeznek rájuk, az nem lesz előszeretettel. Védje online hírnevét azáltal, hogy mindig értelmesen hozzájárul a vitákhoz.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.