Tippek mobil marketinghez új vállalkozások számára
A "mobilmarketing" többféleképpen definiálható. Sok vállalkozás számára sok mindent jelent, és ezt többféleképpen is megteheti. Leggyakrabban az emberek a mobilmarketingre úgy hivatkoznak, mint a vállalkozás mobiltelefonon keresztüli reklámozásának gyakorlatára. Ez a cikk segít megérteni a mobilmarketing előnyeit.
Személyre szabhatja üzeneteit. Használja az előfizető nevét, és győződjön meg arról, hogy az Ön által használt platform be tudja illeszteni a személy által megadott információkat az üzenetbe. A személyre szabott üzenetek javítják az ügyfelekkel való kapcsolatát. Csak 160 karakterből áll, és a személy neve szerepel, függetlenül a hosszától. Próbálja rövidre zárni üzeneteit, amikor személyre szabja őket.
Legyen gyors az üzeneteivel. Ez tökéletesen együtt jár a relevanciával. Küldhet e -mailt arról, hogy valami történik, de nem mindig fordítja le, amikor szöveges üzenetet kell küldenie. Ne legyen túl korai vagy kései az üzeneteivel. Például bejelentheti az akciót percekkel az üzlet megnyitása előtt,a napokkal szemben.
Legyen rövid és tömör az SMS üzeneteivel a mobil marketingkampányhoz. Az üzenetek legfeljebb 160 karakter hosszúságúak, ezért gondolja át, hogyan adhatja át egyértelműen, de röviden az információkat. Ha rövidítéseket használ az üzeneteiben, győződjön meg arról, hogy azok általánosan elfogadottak és értelmesek az ügyfelek számára.
Értse meg, hogy a mobilmarketing elengedhetetlen a vállalkozás számára. Közvetlen kommunikációs módszerrel kell rendelkeznie ügyfeleivel, és a mobilmarketing azonnali módja ennek. A mobilmarketing beállítása szintén nagyszerű módja annak, hogy valóban megértsük, mi érdekli ügyfeleit, és hogyan kell ezt kielégíteni.
Maradjon távol a mutatós dizájntól. Ha zenét szeretne hozzáadni a weboldalához, ez rendben van, de ne küldjön olyan üzeneteket, amelyekhez zene vagy mutatós képek vannak csatolva. Az emberek kedvelik az egyszerű üzeneteket, és ha az öné zenét kezd robbantani rájuk, vagy villog, akkor azonnal törli az üzenetet és figyelmen kívül hagyja önt.
Használja a mobilmarketinget kommunikációs eszközként, nem pedig nyereségként. Az Ön vállalkozása nagyon fontos lehet az Ön számára, de emlékeznie kell arra, hogy az ügyfelek nem veszik jól, ha pénzeszsákként kezelik őket. Ha mobilkampányát használja, hogy valóban beszéljen velük, akkor nagyobb mértékben növeli eladásait, mint a promóciók.
Alakítson szociális marketingpolitikát. Minden vállalkozásnak rendelkeznie kell olyan szabályzatokkal, amelyek segítenek a helyes viselkedés diktálásában, és a mobilmarketing sem más. Gondoskodnia kell arról, hogy vállalatának minden tagja ismerje és megértse ezt az irányelvet, és lépéseket kell tennie annak biztosítása érdekében, hogy azt minden esetben betartsák.
Biztosítson jobb értéket mobil ügyfelei számára, ha létrehoz egy számukra engedélyezett opt-in adatbázis lehetőséget. Ez lehetővé teszi, hogy sokkal jobb értéket és nagyszerű élményt nyújtson ügyfeleinek, miközben sokkal nagyobb összeget ad a pénzéért. Ez egy win-win helyzet.
Győződjön meg arról, hogy mobilmarketingként követi nyomon a közösségi média jelenlétét. Ha rendelkezik Facebook vagy Twitter oldallal, szeretné nyomon követni, hogy mit gondolnak önről az emberek, és általában hány ember kedveli/nem szereti önt. Ez lehetővé teszi néhány dolog javítását, hogy jobban megfeleljen a közönségnek.
Nagyon keményen kell dolgoznia, hogy különféle típusú promóciókat hozzon létre, hogy bármilyen mobil marketingkampánnyal csábítsa az ügyfeleket. Ne aggódjon, hogy itt pénzt veszít. Előfordulhat, hogy a kétpályás vonzó ügyfelet nem vonzotta másképp, és végül sokkal jobban profitálhat promóciói révén.
Amint fentebb említettük, a mobilhirdetésen keresztül történő marketing mindenki számára más. Nincs kőbe vésett meghatározás, bár a legtöbben egyetértenek abban, hogy a mobiltelefon-marketing a mobilmarketing része. A cikkben szereplő információk felhasználásával jobban megértheti, hogyan működhet a mobilmarketing az Ön vállalkozása számára.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.