A cikk marketing rétegeinek hámozása az igazság feltárásához
A webhely marketingje vagy hirdetése cikkekkel továbbra is rendkívül hatékony stratégia. Ez sem igényel túlzott időbefektetést vagy írási készséget. Az intelligens alkalmazással sok webmester remek cikkprogramokat futtat kis erőfeszítéssel. Ez a cikk néhány hasznos tippet fog megosztani a cikkek marketing kampányának hatékonyabbá és kevésbé időigényessé tétele érdekében.
A nagyszerű tartalom létrehozásának kulcsa az olvasó problémájának megoldása. Határozza meg a résszel kapcsolatos problémát és a megoldás számos módját. Miután elvégezte a kutatást, egyszerűen állítsa össze egy rövid bejegyzésben. Legyen barátságos hangnemben és lényegre törő. Olvasói többet fognak visszajönni.
Amikor webhelyét az interneten értékesíti, fontos, hogy ne hozzon létre sok irreleváns cikket, amelyek tele vannak különböző linkekkel az adott webhelyre vagy blogra. Ez nemcsak a legtöbb olvasót azonnal elűzi, hanem a legtöbb könyvtár teljesen megtiltja a szolgáltatások újbóli használatát.
Ne tegyen közzé egy cikket webhelye több URL -címe alatt. Ez gyorsan csökkentheti webhelye értékét, mivel a Google gyakran figyelembe veszi a linkek minőségét és számát, amikor eldönti, hogy egy oldal rangsorolásra kerül -e. Egy darab több címkével való hivatkozása rendben van, ha végül mindegyik ugyanahhoz az URL -hez mutat.
Ha mikroblog-oldalakat fog használni vállalkozása népszerűsítésére, akkor a közzététel megkezdése előtt győződjön meg arról, hogy megértette a funkciójukat. Ha nem tartja be az etikettet és a formátum használatát, akkor többet árthat, mint használhat vállalkozása hírnevének és online jelenlétének.
Ha nagyobb forgalomra van szüksége, vitatkozzon. Az emberek vonzódnak az érvekhez és a forró témákhoz, és ha nem is értenek egyet a nézetével, felkereshetik a weboldalát vagy webhelyét, hogy megjegyzést írjanak arról, mennyire téved. Ez még mindig jó önnek a keresőmotorok rangsorolásának szempontjából, és növeli a láthatóságát, ha az emberek akkor is beszélnek önről, ha a beszéd részben negatív. Valószínűleg lesznek olyanok is, akik végül is egyetértenek önnel, és megtalálják a tartalmát, ha nagy érdeklődést vált ki.
Ha több cikket ír egy témában, győződjön meg róla, hogy kereszthivatkozással rendelkezik! Az olvasók nemcsak az egy cikket fogják elolvasni, de valószínű, hogy megnézik a többit is, amelyeket a témában írt, ha közvetlenül előttük vannak. Ez növeli az egy személytől származó hirdetési bevételt.
Az egyik legnagyobb probléma, amellyel a marketing szakemberek találkoznak cikk kampányaikkal, az, hogy nem fejeznek be elég cikket ahhoz, hogy hatást érjenek el. Cikkeinek nem kell hosszúaknak lenniük, de nagyon jó minőségűeknek kell lenniük. És minél többet ír, és minél több helyre küldi őket, annál jobbak a siker esélyei.
Az intelligens, ambiciózus marketingstratégiák azt eredményezik, hogy a cikkek az egész interneten megjelennek. Ha a cikkek megőrzik a szerző webhelyére visszavezethető linkeket, az nagyon hatékony. Ez növeli a közönséget, és sokkal simábbá teszi a keresőmotorok indexelését. A törött vagy hiányzó linkek negatívan befolyásolják a cikkek közzétételének előnyeit.
Ez csak néhány módja annak, hogy elindítsunk vagy javítsunk egy nagyszerű cikkmarketing kampányt. Más online marketing stratégiákkal ellentétben a cikkek marketingje nagyon egyéni. Nincs minden kampányra varázslatos megoldás, és ez jó dolog. Sok út vezet a sikerhez, és az érdeklődő webhely tulajdonos megtalálhatja azt, amely tökéletesen megfelel a webhelyének.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.