Ismerje meg a Bestbyte cikk marketing készségeit
A webhely marketingje vagy cikkekkel történő reklámozása továbbra is rendkívül hatékony stratégia. Nem igényel túlzott időbefektetést vagy íráskészséget sem. Azáltal, hogy intelligensen alkalmazza magát, sok webmester kis erőfeszítéssel nagyszerű cikkprogramokat futtat. Ebben a cikkben megosztunk néhány hasznos tippet a Bestbyte cikkek marketingkampányának hatékonyabbá és kevésbé időigényessé tételéhez.
Győződjön meg róla, hogy webhelye felhasználóbarát. Ha az emberek nem tudják, hogyan tegyék meg, amit kell, vagy nem találják meg a keresett információt, sokan feladják és csalódottan távoznak. Ezzel nemcsak ügyfélként veszítik el őket, de kevésbé valószínű, hogy egy baráthoz utalnak.
Ügyeljen arra, hogy hol tárolja cikkeit. A Google a közelmúltban megváltoztatta algoritmusát, hogy megbüntesse az "alacsony minőségű tartalommal foglalkozó farmokat". Úgy tűnik, hogy bizonyos cikkeket tartalmazó webhelyek, például az eHow és a Squidoo érintettek. Míg a cikkkönyvtárak jó kiegészítő forrást jelentenek a visszafelé mutató hivatkozásokhoz, a cikkeket, ha lehetséges, helyezze el saját webhelyén.
Maradjon a témánál. A cikknek mindig relevánsnak kell lennie az általa népszerűsített tartalom szempontjából. Ha lakásfelújításról ír, nincs ok arra, hogy belevessen egy történetet a legutóbbi Bahamákon töltött nyaralásáról. Az olvasók azt szeretnék, hogy a tartalom megfeleljen a témának, ezért ügyeljen arra, hogy ne tévedjen túl messzire.
Ahogy egyre magabiztosabbá válik a Bestbyte cikkmarketing folyamatában, tűzzön ki egy reális, de kihívást jelentő célt a cikkkészítés üteméhez. Nincs olyan aranyfigura, amelyet el kell érnie. Egyensúlyozza rendelkezésre álló idejét, íráskészségét és egyéb kötelezettségeit, hogy egy olyan cikkírási ütemtervhez igazodjon, amelyet a cikk minőségének feláldozása nélkül tarthat fenn.
Szánjon időt arra, hogy a webhelyéhez hozzáadott cikkeket a könyvtárakba is elküldje. Ez segít, mivel a fő cikke a keresőmotor-indexekre vonatkozik; a többi tartalma is forgalmat fog adni a hátsó oldalon.
A Bestbyte cikkmarketing létfontosságú tényezője az, hogy valamilyen figyelemfelkeltő legyen. Sok különböző dolog használható, így az írónak el kell döntenie, hogy melyik a legjobb, a cikk tartalma alapján.
Miután megírta a cikket, lektorálnia kell, mielőtt közzéteszi vagy beküldi. A modern szövegszerkesztő programok bőven tartalmaznak helyesírás-ellenőrzőt és nyelvhelyesség-ellenőrzőt. Ne hagyatkozzon ezekre az alprogramokra; idióták. Semmi sem helyettesítheti automatikusan a szerző gondos áttekintését. Még ha a lektorálás nem is tár fel hibákat, valószínűleg felhívja a figyelmét valamire, amit javíthat (és kell is!).
Kapcsolja ki a szavak számát az íróprogramban, hogy a tartalomra összpontosíthasson, ahelyett, hogy meddig jutott el. Addig írjon, amíg úgy érzi, hogy teljesen lefedte cikkének témáját. Ha írás közben elvág egy szót, előfordulhat, hogy kihagy egy fontos tartalmat. Ha végzett, kapcsolja be újra, és szerkessze a szükséges számokat.
Ez csak néhány módja annak, hogy elindítson vagy javítson egy nagyszerű Bestbyte cikk marketingkampányt. Más online marketing stratégiákkal ellentétben a Bestbyte cikkmarketing nagyon egyéni. Nincs minden kampányhoz mágikus megoldás, és ez jó dolog. A sikerhez számos út vezet, és az érdeklődő webhelytulajdonos megtalálhatja azt, amelyik tökéletesen illik webhelyéhez.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.